De voorklep was ooit rood, ooit wit en daarna zwart. De eerdere gedachte dat de voorklep nog in de ''transportlak'' stond was dus onjuist. Bij het schuren van de voorklep bleek dat er iets is uitgebeten precies onder de plaats van de accu. De gedachte is nu dat die accu bij de aanrijding kapot is gegaan en dat het accuzuur in het rond is gespat. Het is er allemaal uitgeschuurd en de binnenkant kan in de corroless. De buitenkant staat in de epoxy en vertoont nog twee deukjes precies tegenover elkaar, waarschijnlijk het resultaat van het onder spanning vastlassen aan het binnenframe. Straks in het rood gaan we dat enorm zien. Kijken of het eruit kan.
De klep is rood geweest en het zwart was dus NIET zoals aangenomen zwarte transportlak.
De loger heeft nog wat onderdelen ontdaan van lak en plamuur. Daar kun je echt niet voor gaan schuren..... Vergeet niet dat er wat oude lagen over elkaar heen op zaten...
De steun onder de radiator hangt hier naast de eindstukken van de achter spatborden te drogen na een spuitbeurt met epoxy.
Binnenkanten van de koplamphuizen. Er hangt maar één koplamphuis; de andere heeft wat scheurtjes in het gietaluminium en die wordt eerst nog gelast, rechtgebogen en vervolgens pas in de epoxy.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Plaats gerust een reactie!