Het doel van vanavond was de achterkant verder te ontdoen van trim en lampen en benzinetank. Dan blijft er een vrij onherkenbare auto over.
hier valt nog wel het een en ander aan kitlagen en roest troep te verwijderen.
Aan de onderkant valt het wel mee. Aan de rechterkant is wat roest aan de achter balk en aan de rechter chassisbalk. Hier wordt nog het een en ander aan gelast tzt.
Komen we toch ineens de speakers tegen onder de hoedenplank...
Hieronder zie je het resultaat van een typische dirt trap. Het vuil en nat komt onder het rijden tussen de balk en het plaatdeel. Ook aan de binnenkant van de balk hoopt zich het vocht en zand op. De binnenkanten van de verwijderde achteruitrijlampen zaten vol met kurkdroog (ondertussen) zand. Keihard en vastgekoekt. De balk hieronder heeft er flink van de leiden gehad en het is een klein wonder dat ie er nog zit. Er moet wel aan gelast worden en in de corroless worden gespoten. alvorens er lak opgaat. het lichtblauw/zilver is de originele kleur van deze auto. Fijn om te zien dat het achterpaneel nog bruikbaar lijkt en \o een goed uitgangspunt kan vormen voor het verdere passen en meten van nieuw plaatwerk.
en een beetje dichterbij........... Ook de bijna nieuwe bladveer vertoont al roest.
De wielophanging moet er onder vandaan en dan kan dit allemaal mooi worden opgelost. Komt mooi uit want dan kan de wielophanging ook van roest worden ontdaan en geconserveerd.
Aansluiting voor de vlotter en brandstofslang hangen te wachten op de nieuwe tank (die een flink stuk groter gaat zijn).
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Plaats gerust een reactie!