De neus begint vorm te krijgen. Hier kun je goed zien dat de oliekoeler voor de radiator is geplaatst. Het slot is ook weer als nieuw.
De leidingen van de oliekoeler moeten nog een bescherming krijgen waar ze door de radiator support heen lopen.
Waar de remleiding in de buurt van de bocht in de uitlaat komt is de uitlaat ingepakt met isolerende tape. Goed zichtbaar ook rechts de ophaning van de uitlaat.
En ook zo waar de benzineleiding in de buurt van de pijp komt. Anders krijg je wellicht bubbels in de benzine en dat is ongewenst.
De oude hoedenplank en speakers moeten plaats maken.
Hier is de versteviging onder het frame van de hoedenplank zichtbaar. De versteviging is voor de achterste gordelbevestiging.
EN die besvestiging is hier weer zichtbaar. Er is een nieuwe hoedenplank geplaatst, bekleed met dezelfde vloerbedekking als in de kofferbak.
En ook aan de looks werd verder gebouwd. Alles was reeds voporbereid maar er is altijd een tegenvallertje. In dit geval was het lastig de buis op de luchtinlaten aan te sluiten. De onderste helft zit erin.
En de bovenste helft nu ook.
EN wederom met oog voor detail. Zo kunnen er geen grote objecten het luchtfilter worden binnengezogen. TOP oplossing.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Plaats gerust een reactie!