vrijdag 4 maart 2016

Update 4 maart 2016 - van alles wat...........

De cardanas is weer terug geplaatst, 


En de handremkabels verbonden met de handrembediening.

En de fris gegalvaniseerde uitlaatsteunen gemonteerd.


 En een speciaal stuk gereedschap gemaakt om de bovenste bevestiging van de achterschokbrekers vast te zetten (moer en borgmoer in een kleine ruimte).


En dan blijkt de bediening van de koppeling niet meer te passen met de headers en eigenlijk is dit asje te kort.


Maar na heeeel veel keer de koppeling bedienen is het ook aardig ingesleten.


De carburateur is geplaatst. het draadeind bovenop voor het luchtfilter blijkt te lang; de klep kan niet meer dicht. Het luchtfilter is ook te hoog. Dit komt door het nieuwe inlaatspruitstuk. Omdat we koppel willen op lage toeren zijn de inlaatpoorten relatief lang. En dat kost ruimte. De bediening is ook aangeslopen middels een stang met het gaspedaal, dat we ook na revisie hebben geplaatst.



Verder zijn we erachter gekomen dat de kilometertellerkabel van een driebak niet past op een vierbak en die moet dus besteld. Wat is gelukt is het vrijmaken van het gat bovenop de achteras waar de ontluchtingsnippel in moet gedraaird. Daar willen we nog wat moeren bij zoeken om de remverdeler achter vast te kunnen zetten. Dat wordt maandag waqnt Fabory is dicht op zaterdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats gerust een reactie!