Daarnaast was de koplleing gearriveerd en de laatste boutjes om de drukgroep mee vast te zetten. Dus was de motor klaar!!! De bouwer was zo vriendelijk ons te vragen de versneliingsbak mee te brengen en wat andere losse spullen zodat we ''en en ander onder zijn watchful eye konden assembleren. En zo geschiedde....
Allereerst moest het anti-rammel veertje op de clutch vrok gemonteerd. En dat deed ik natuurlijk eerst verkeerd om. Toen die er goed in zat, de clutch fork gemonteerd in het bell house. En daarop het lager gemonteerd.
De koppelingsplaat er nog even tussenuit om te controleren of de ingaande stift van de versnellingsbak en het ontvangend lager toch wel dezelfde diameter hebben.
De rechter voorkant van het blok...
En nogmaals de voorkant
Links voor:
Links achter
Voorzijde
En nu samen bouwen
In plaats van de carburateur is een takelplaat gemonteerd
Het inlaatspruitstuk. Aluminium.....
Die liggen alvast klaar. Voor binnenkort!!
Opschrift op de nieuwe cilinderkoppen
Het nieuwe carter. De pan is uitgevoerd met schotten binnenin zodat bij enthousiast bochtenwerk er olie onder aanzuigbuis blijft staan. Ook is er een nippel waar een olietemperatuurzender in kan worden gemonteerd.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Plaats gerust een reactie!