De as is terug, deze keer de U-joints gemonteerd met zelfborgende moeren. Jaja, aldoende leert men. Hij rijdt weer als een trein. (okok, een luidruchtige trein met een broeierige treincoupé)
En een nieuwe knipperlichtschakelaar gehaald (50 euro) omdat die als de boosdoener wordt gezien van de falende knipper- en remlichten. Dit ding huist in de stuurkolom en zorgt ervoor dat het ene lampje per achterlichtunit gaat branden als je remt of als je richt wil aangeven. Die in ons stuur was een maandje geleden reeds vervangen tijdens het monteren van de kabelboom en weer stuk gegaan in de aanloop naar de Ramble Rally. Ik herinner me nog een rooksignaal uit de stuurkolom enkele dagen voor de start van de rally.
De doorgebrande schakelaar spoorslags vervangen door wederom een nieuwe. Bij het inschakelen van het knipperlicht gaf slechts de schakelaar kortstondig licht en brandde weer door. Op dit moment wordt onderzocht waar de kortsluiting in het systeem zit. Wordt vervolgd....
Falende schakelaar, zie de doorgebrande contactpuntjes onder het afgebroken schakelaar gedeelte.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Plaats gerust een reactie!