- Reservewiel repareren (lek)
- Binnenbekleding op z'n plek leggen
- Achterste remleidingen monteren
- Remmen ontluchten
We hebben de keuring een paar weken uitgesteld. Dat was maar goed ook; lees maar.
En wat hebben we allemaal gedaan?
De achterremleidingen waren wel voorzien van flenzen. De leidingen waren echter niet precies in de juiste vorm gebogen. Daar gaan we dus alsnog een buigijzer voor kopen. Ondertussen de koplampen tegen de muur afgesteld. Daarna de afdekranden (wat zijn dit soort onderdelen toch ZWAAR) terug erop geschroefd.
Toen het voorste, behandelde gedeelte van de onderkant inspuiten met undercoating middels ons nieuwe speeltje op perslucht. We hebben de chassisbalken niet gespoten. We denken dat we ooit de nu ingespoten bodemplaten wel zullen vervangen ooit. Die chassisbalken en nieuwe bodemplaten worden ooit nog een keer netjes gelakt.
De voorste flexibele remleidingen konden we al wel vervangen.
De ruitensproeier werkt. Hij lekte een beetje onderaan maar daar de slangklem wat aangedraaid. En voorzien van verse vloeistof. Misschien moet er toch wel een nieuw slangetje op, de huidige verbinding met twee slangetjes en een pijpje ziet er niet erg solide uit. Voor de RDW in ieder geval goed genoeg.
Aan de achterkant moet nog wat worden bijgewerkt. Aan de linkerkant hebben we een polyester matje gebruikt. Rechts gewoon een beetje dichtgesmeerd. We willen het mat rood laten zijn bij de keuring. Net als de rest van de auto.
zo was het....... Vooral links was slecht.
En natuurlijk als zo'n wiel er dan toch af is geweest om de voorremledingen te monteren; kopervet aan de draadeinden zodat alles gangbaar blijft.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Plaats gerust een reactie!