Doordat mijn dame St Tropez verkoos boven de randstad kreeg ik wat extra gelegenheid voor de Mustang. In die tijd heb ik grotendeels de bodemperforaties geheeld. Ook zijn de eerste onderdelen besteld; de flexibele remslangen voor de voorremmen en voor het stukje hoofdleiding die naar achter loopt en de twee leidingen die naar de achterwielen gaan. Dit is een flexibel stukje omdat van de vast aan de bodem gemonteerde leiding je naar de achteras gaat waar de beide leidinkjes naar de achtertrommels lopen. We hebben besloten de leidingen die nodig vervangen moeten worden zelf te fabriceren of lokaal te laten maken waarvoor verschillende mogelijkheden bestaan. Die kwestie is nog even in beraad.
We hebben de koplampen gedemonteerd en de nieuwe bekeken. We moeten een oplossing verzinnen voor het schakelen van het stadslicht. Dat zit nu in de koplampen gemonteerd.We zullen eens kijken of de schakelaar twee standen heeft of eentje. Het groot licht wordt bediend door een voetknop zoals te doen gebruikelijk.
De datum voor de RDW staat op 14 augustus. Het is maar de vraag of we dat gaan halen. Omdat de RDW ook de APK doet is er wel sprake van extra nervositeit. We willen graag in één keer goed zijn en niet nog een keer terug hoeven. Het goede nieuws is dat het ingeslagen chassisnummer EN het plaatje in de deur allebei kloppen met de title..
Woensdag stond de accu leeg, de lader erop gezet. Dan hebben we dus toch ergens een lekstroompje. Voortaan de druppellader er maar aanhangen...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Plaats gerust een reactie!