De auto stond in Minneapolis. De wielen liet ik eraf halen en verruilen voor meer time original exemplaren. Er werd een verscheper gevonden voor een schappelijk bedrag, er volgden wat financiële transacties en het wachten begon. De auto zou rijden maar had een probleem met het terugschakelen naar de eerste versnelling.
Wat betreft de specs; de auto heeft een 289 (4.7 liter) V8, een handgeschakelde driebak en als extra's een 4 barrel carburateur en dubbele uitlaat. De bedoeling is dat we er een rijdend restauratieproject van maken. 's zomers rijden, 's winters klussen. De auto heeft geen airco, geen stuurbekrachtiging of rembekrachtiging.
Dit zijn de wielen waar de auto mee wordt afgeleverd.
We hebben een klein onderzoek kunnen uitvoeren naar de staat van de onderzijde, motorruimte, kofferbak en interieur. Gelukkig ben ik gezegend met voldoende naïviteit om me niet uit het veld te laten slaan.
Er zitten ook nog 2 originele stalen velgen bij en een doosje onderdelen
Helaas heb ik daar geen grote foto's van.
De onderkant van de deuren zullen ook wat werk met zich meebrengen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Plaats gerust een reactie!